WAKACJE - turecka przygoda Dayi

Side, Turcja 2019

Wakacje, wakacje i po wakacjach. W tym roku udało mi się zaliczyć dwa letnie wyjazdy. Jeden krajowy, na który zabrałam ze sobą Barbie z serii The Look City Shine (kilka zdjęcia tutaj) i drugi za granicę podczas, którego towarzyszyła mi moja nowa ulubieńca obdarzona headmoldem Daya, czyli Chef Barbie z serii Careers 2019. Egzotyczna sceneria Turcji i nieustająco słoneczna pogoda, dostarczyły mi wiele możliwości do pstrykania pięknych fotek. Troszkę się ich nazbierało, a czas na pełną selekcję miałam dopiero po powrocie do kraju. Dziś więc (po niespełna miesiącu od przyjazdy) małe podsumowanie tureckich poczynań Dayi, które częściowo pojawiły się już na moim Instagramie (to zresztą temat na osobny wpis, bo odkryłam to cholerstwo i całkowicie przepadła... ta ilość zdjęć, stylizacji, lalek i kolekcjonerów, łatwość przekazu, zupełnie inny, nowy dla mnie wymiar barbie'owego świata, z resztą całkiem piękny wymiar ). Patrząc na zdjęcia myślę że lalka była zadowolona z wakacji. Pięknie pozowała zarówno na plaży, nad basenem, jak i pośród palm oraz z pamiątkami z podróży. Co mnie rozbawiło, nieoczekiwanie dopasowała się też strojem do kolorów wnętrza samolotu, niczym żywa reklama linii lotniczych Ryanair ;) Zobaczcie sami!



 























11 komentarzy:

  1. Ach... rozmarzyłam się... Patrząc po zdjęciach, to wakacje były więcej niż udane :) Aaaaa i śliczna lalka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pannica i wspaniałe miała wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne fotki, a panna pozuje wspaniale! Wzięłaś na wyjazd idealną modelkę! Ech... Side... tęsknię... To piękne miasto, ciekawe ruiny przeszłości do zwiedzania... Tylko bardzo wilgotny klimat w tym rejonie i trudno oddychać, co?

    OdpowiedzUsuń
  4. No Daya miała wakacje, ze pozazdrościć. A ciuchów tyle nabrała, że chyba miała nadbagaż :) Ten podwójny fashion pack plażowy od dawna mi się podoba, ale Superstary to się w niego raczej nie zmieszczą. Torebka w kształcie ananasaaaaaa!!!!!!! We wszystkim tej lalce jest ładnie, bo i sama bardzo urodziwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. A lalka jest po prostu cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezmiennie podziwiam ją na insta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje i przepiękne zdjęcia, jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń