WAKACJE - Mackie wraca nad Bałtyk

Ustronie Morskie 2019
  
Lato w pełni, nastał więc czas na coroczną porcję Barbieowych fotek z wakacji ⛱☀️🌴⛵👙🍦 Ponownie towarzyszką moich nadmorskich wojaży została lalka o headmoldzie Mackie z serii The Look City Shine (tak na marginesie na kolejny wyjazd muszę zabrać ze sobą Joyce z pierwszego wypustu Made to Move, bo ostatnio ją trochę zaniedbałam, a przecież ona tak pięknie pozuje, nie to co Model Muse). Z uwagi na to, że mój urlop ograniczył się póki co do przedłużonego weekendu, nie było więc zbyt wielu okazji do wykonania ciekawych ujęć. Robiłam co mogłam, ale okoliczności przyrody w kółko te same. Plaża, woda i wydmy, a co najgorsze wszędobylskie tłumy wchodzące w kadr. Zmieniałam więc tło i ubrania, w ramach tego co miałam pod ręką, a także ustawienia ciała, w granicach wyjątkowo marnej artykulacji. Z powstałej sesji naprawdę trudno było mi wybrać coś sensownego. Mimo wszystko poniżej prezentuję kilka ujęć. W sumie to mogło być lepiej, ale chyba nie jest aż tak źle ;) Oceńcie sami!




















14 komentarzy:

  1. Obłędna jest Twoja Mackie, ma piękną twarz. Szkoda że to ciałko takie sztywne, myślę, że całkiem ładnie by jej było na TNT. Mimo chudości i tak świetnie wygląda w strojach kąpielowych od Riviery i Hawaiian Fun. Czy to nie przypadkiem strój Skipper? Zmieściła się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to strój kąpielowy od Skipper Hawaiian Fun, który co ciekawe przybył do mnie przypadkiem na ciałku Malibu Barbie 1972. Pasuje na Mackie idealnie. Niestety nie można tego powiedzieć o stroju od Riviera Barbie, który gdzieniegdzie się marszczył i odstawał, co dostrzegłam dopiero przy obróbce fotek. Model Muse bym najchętniej wymieniła na coś innego, ale Mackie ma tak jasną karnację, że wybór jest bardzo wąski i bardzo drogi ;) Wolę w miejsce jednego ciałka kupić dwie nowe lalki!

      Usuń
  2. Mackie pięknie pozuje, mimo sztywnego ciała. No i wygląda obłędnie... Fotki super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Starałam się wycisnąć z lalki i okoliczności przyrody ile się dało :)

      Usuń
  3. Toż to jest urodzona modeleczka! Mattel wiedział, po co ją tworzył ;-) Super. Zazdroszczę wypoczynku i morskich widoków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyna daje radę! Wypoczynek był krótki, ale nadmorskie klimaty regenerują, jak żadne inne :)

      Usuń
  4. Ładnie jej w tych retrociuchach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest. Ja bym ją pewnie uruchomiła. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się to marzy, ale ruchome ciałka w odpowiednim kolorze mają zaporowe ceny ;)

      Usuń
  6. Ta twarz wynagradza wszystko! Nawet brak artykulacji!
    Przepiękna modelka a poradziłaś sobie z atrakcyjnością sesji znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jaka ona piękna i jak cudownie pozuje na plaży! Zazdroszczę jakiego urlopu!

    OdpowiedzUsuń