DWA - 2 urodziny bloga

B-day Mackie

Kolejny rok zleciał, jak z bicza strzelił i nim się obejrzałam Barbie Stuff skończyło 2 latka. Przez ten rok na pewno mniej kupowałam, a bardziej zajmowałam się panami, które już posiadam. Dużo czytałam o lalkach, ale nie tylko tych sygnowanych logo Mattela, starałam się bowiem poznać bliżej także piękności oferowane przez innych producentów. Poza Barbie najbliższe mojemu sercu są panny od Integrity Toys, ale póki co te, które mnie oczarowały są poza moim zasięgiem. Jakoś nie potrafię wydać jednorazowo na lalkę 1000 złotych. Dlatego na razie się rozglądam i badam grunt, poluję na kilka wymarzonych modeli Barbie, a w wolnych chwilach zgłębiam tajniki szycia i szydełkowania dla moich podopiecznych. I tak mijają kolejne miesiące. Staram się cały czas regularnie pisać i podczytywać blogi innych kolekcjonerów. Od zeszłego roku opublikowałam 26 postów, przedstawiając w nich 13 różnych lalek. Pod każdym wpisem zostawialiście swój ślad, za co bardzo Wam dziękuję ♥


W tym roku gwiazdą urodzinowej sesji zdjęciowej została moja ulubiona Mackie. No nie mogę się powstrzymać... lubię ją przebierać, a ona w zamian wdzięcznie pozuje. Tym razem Barbie wystąpiła w stylizacji na "głębokie" lata 80 ;) Burza loków, masa tiulów, bluzka od RockStarsów i błyszczące dodatki. W ręce lalka dzierży na szybko ugniecioną z foli spożywczej "dwójkę". Na przyszły rok planuję sprawić moim lalkom urodzinowe balony DIY, ale co z tego wyjdzie zobaczymy!





Mam nadzieję, że moja lalkowa pasja i fascynacja światem Barbie nie przeminie, tylko jak najdłużej będzie sprawiała mi wiele radości, a "dwójka" zmieni się w kolejne cyfry!



12 komentarzy:

  1. Gratuluję rocznicy!
    Super do Ciebie wpadać, bo wiele można się dowiedzieć.
    Życzę kolejnych latek z cudnym hobby.
    Panna śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje i duuużo takich rocznic Życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo, dużo kolejnych latek lalkowania! Wielu wspaniałych lalek na Twojej drodze, nawet tych najbardziej wymarzonych!
    Pamiętaj też, że marzenia się spełniają...nie wszystkie, ale czasem znienacka ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat, sto lat, niech lalkuje, lalkuje nam!!! Lalki z czasem tanieją, bywa, że ktoś nie wie, co sprzedaje i wtedy trafiasz za bezcen. Ja też bym nie wydała tysia na lalkę, nawet gdybym miała zbędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cały czas śledzę aukcje i liczę na łut szczęścia! Ja zrobiłam sobie taki mini "fundusz lalkowy" i co jakiś czas odkładam niewielkie kwoty. Ponieważ od jakiegoś czasu mniej kupuję, uzbierało się tyle, że na taką tańszą Poppy Parker mogłabym sobie pozwolić, ale jakoś nie mogę się przełamać ;) Może mam jeszcze za dużo lalek Barbie na liście marzeń, a tak naprawdę za jedną od IT mam kilka Superstarek. Ach te dylematy zbieraczy ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. dwójeczka srebrzysta fikuśna wielce
    kolejnych lat pasji, radości i LALEK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wystylizowałaś pannę :-) Bardzo jej to ubranko pasuje. Pomysł na dwójkę -genialny! Dodaje uroczystego charakteru :-) Życzę Ci kolejnych lat lalkowania, nowych panienek różnej maści - nie tylko mattelowskich (jakich tylko sobie wymarzysz)! No i bądź tutaj z nami! :-) Uściski. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przepiękne życzenia ♥ Mam nadzieję, że jak najdłużej wytrwam w postanowieniu prowadzenia bloga, a lalkowanie będzie mi sprawiało radość. To moja odskocznia, gdy codzienne obowiązki przytłaczają, a problemy się mnożą, jak szalone ;) Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń