WAKACJE - Mackie nad Bałtykiem

Ustronie Morskie 2018

W tym roku na mini urlop nad polskim morzem wybrała się z nami moja ulubiona Barbie, czyli Mackie z serii The Look City Shine (zachwycam się nią niezmiennie). Z uwagi na to, iż w Ustroniu Morskim przebywaliśmy jedynie cztery dni, okazji do zrobienia fotek nie było zbyt wiele. Wakacyjna sesja ograniczyła się do jednego "dnia zdjęciowego", podczas którego lalka pozwała mi w plenerze, otoczona nadmorskimi okolicznościami przyrody. Pogoda nie dopisała, więc nie było czasu na przebieranki. Barbie wystąpiła w jednym zestawie, a zmieniało się jedynie tło, którego też było jak na lekarstwo... piasek, morze i kamienie oraz jedna pozycja, bo ciałko Model Muse nie grzeszy artykulacją ;) Nie przeszkodziło mi to oczywiście w zrobięniu kilkudziesięciu ujęć, z których trudno mi było wybrać najlepsze. Tak więc zapraszam na zdjęciowy spam oraz obiecuję, że podczas kolejnej okazji i zdecydowanie dłuższego urlopu, bardziej się z Barbie postaramy!









 




8 komentarzy:

  1. Cuda sesja <3 Widac I Mackie jest w pelni zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Muszę przyznać, że Mackie należy do lalek, które nie grymaszą podczas sesji ;)

      Usuń
  2. Zdecydowanie jest to zjawiskowa laleczka i pięknie jej w morskim otoczeniu. Jej ciałko jest tak pięknie uformowane, że nawet brak wysokiej artykulacji nie przeszkadza. Super :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest piękna i pełna gracji, ale cały czas kombinuję, jakby tu ją "uruchomić" ;) niestety zdobycie ciałka MtM w tym kolorze graniczy obecnie z cudem, ale mam na oku jedną artykułowaną Warholównę w odcieniu nostalgic, może mi się poszczęści!

      Usuń
  3. Jaki spam? Cudna sesja z piękną panną, ot co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! zdjęcia jakoś tak same się pstrykały ;)

      Usuń