Barbie x FASHION (1)

Barbie Fashion Pack 2017

Dzień Dziecka i związane z nim promocje w sklepach internetowych były dla mnie bodźcem do małych lalkowych zakupów. Oprócz prezentowanej w poprzednim poście Fashionistki #82 kupiłam także kilka zestawów ubranek. Mimo, iż moje panny nie narzekają na brak odzienia, ponieważ wszystkie staruszki stoją na półkach, w przeważającej większości, w oryginalnych ciuszkach, to mam parę współczesnych modeli, które lubię przebierać. Podczas zakupów mój wybór padł na jeden dwupak zawierający iście wakacyjne kreacje oraz cztery zestawy ubranek, które zostały zaprojektowane przez Mattela we współpracy z marką Hello Kitty. Na zdjęciu powyżej udało mi się jednak zaprezentować jedynie bluzeczki z serii. Zestaw bowiem, na którym najbardziej mi zależało (czerwona sukienka z kołnierzykiem, ozdobiona buźkami słynnego kotka wraz z akcesoriami w postaci transparentnej torebki i białych okularów) musiałam zwrócić do sklepu internetowego. Od frontu przez sam środek kiecki przebiegał czarny pasek. Wyglądał on, jak błąd w nadruku, więc przypuszczam, że nie udałoby mi się go usunąć. Natomiast drugi zestaw Hello Kitty od razu został rozbrojony przez małe rączki mojej Córki. Ubranka udało mi się tylko obfotografować post factum na tle mattelowskiej tekturki. 

Barbie Fashion #FKT32



Wszystkie zestawy zapakowane zostały w identyczne pudełka, w których wyglądają znakomicie. Przyznam szczerze, że nie pamiętam kiedy ubranka Mattela prezentowały się tak ciekawie, modnie i stylowo, nie tracąc przy tym, co widzę po mojej Córce, zainteresowania dzieci. Każde opakowanie składa się z przezroczystego, plastikowego frontu oraz papierowego spodu i boków. W środku pudełka znajduje się tektura, do której przymocowane zostały ubranka. Część papierowa jest biała z czarnymi elementami i geometrycznym wzorami, nawiązującym do tych na opakowaniach serii Fashionistas. Z przodu widzimy logo "Barbie", a na pudełkach z serii z króliczkiem napis "Hello Kitty". W wieloelementowych zestawach, na czarnych polach umiejscowione są akcesoria takie, jak okulary czy opaska na włosy.

Barbie Fashion #FLP46


Komplet wakacyjny i fioletową bluzeczkę sprezentowałam moim lalkom, można powiedzieć, że z okazji Światowego Dnia Lalki (który przypada na 13 czerwca). Na zbliżający się urlop planuję zabrać ze sobą moją ulubioną Mackie, nie mogłam pozwolić więc na to, by panna pojechała nad morze bez odpowiedniej garderoby. Pierwszy zestaw składa się z jednoczęściowego stroju kąpielowego, prześwitującego pareo oraz długiej sukni, z bardzo modnym ostatnio motywem falbany ozdabiającej dekolt. Całość utrzymana jest w odcieniach różu, błękitu, zieleni i bieli. Oprócz ubrań w zastawie znajdują się akcesoria. Są to srebrne okulary słoneczne i biała torebka, imitująca pleciony koszyk z przewiązaną przy rączce apaszką. W drugim opakowaniu kryje się fioletowa bluzeczka z falbankami przy rękawach, ozdobiona motywem "Little Twin Stars". Na pewno będzie się ładnie komponowała z białymi spodniami od Chic in Chambray.

Barbie Fashion #FLP44


Prezentowana powyżej szara bluzeczka w czarne kotki, obszyte turkusową nitką należy do mojej Córci. Tak, jak i wypakowany już zestaw Hello Kitty znajdujący się na poniższych zdjęciach. Składa się na niego cukierkoworóżowa, rozkloszowana spódniczka w literkowy wzór oraz jasnoszara bluzeczka z podobizną słynnego kociaka, wiązana na brzuchu i wykończona od spodu silikonową tasiemką (ma ona na celu utrzymanie t-shirtu w miejscu). Do stroju dołączone były akcesoria w postaci intensywnie różowej opaski i pierścionka z motywem stokrotki. Córka jest zachwycona, a to najlepsza recenzja ubranek!

Barbie Fashion #FKR68



Poniżej jeszcze zestawienie wszystkich dostępnych wzorów. W drodze jest już nowy zestaw z czerwoną sukienką z serii Hello Kitty. Myślę jednak, że na nim się nie skończy.




Źródło zdjęć: pinterest.com

10 komentarzy:

  1. Świetne zakupy poczyniłaś! Panny mogą się stroić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ta dłuższą sukienka w tęczowe prostokąty. Klimat trochę Totally Hair ma:) Pasuje Ona też na większe piersi starszych lalek? Pozdrawiam serdecznie jeden z moich ulubionych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło mi tu znów Ciebie gościć :) Co do sukienki niestety nie pasuje na biuściaste Superstarki. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajnie, że tak udało Ci się cosik upolować w promocyjnych cenach <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam promocje! A "zaoszczędzone" pieniądze można przecież wydać na kolejne lalki ♥

      Usuń
  4. Kocham Dzień Dziecka! Szczególnie, kiedy wiąże się z lalkowymi promocjami. :D Piękne zdobycze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy powód jest dobry, by wydać pieniądze na lalki i tym samym sprawić sobie wiele radości :)

      Usuń